Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margon Brink - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margon Brink - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Tijdens mijn eerste reis heb ik gereisd met de Trans Siberië Express door Rusland naar Beijing. Daarna heb ik vijf weken door China gereisd naar de grens met Vietnam. Vervolgens door Vietnam, Cambodja en Thailand. Vanuit Bangkok vloog ik naar Australië, om daar twee maanden te reizen. Via Bangkok ben ik via Singapore naar Oeganda gevlogen om vervolgens in twee maanden rond het Victoria Lake, door Oeganda, Kenia en Tanzania te reizen.

Het reisverslag is niet meer beschikbaar op deze site.

Recente Reisverslagen:

Margon

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 56592

Voorgaande reizen:

04 April 2021 - 04 April 2024

Margot en Margon op avontuur in Portugal

01 September 2018 - 15 Juli 2019

Margon in Azië

20 Augustus 2017 - 20 Augustus 2018

Een jaar in Shenzhen (China)

01 Juni 2006 - 12 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: